.

Thursday, June 27, 2013

MAKANAN SUNNAH: MAKANAN TERBAIK UNTUK SEISI KELUARGA

Nama: arm
Email: armbiz88@gmail.com
Website:
Tajuk: MAKANAN SUNNAH: MAKANAN TERBAIK UNTUK SEISI KELUARGA
Iklan: Assalamualaikum w.r.t.

Ramadan bakal menjelang tiba. Cuaca yang panas dan berjerebu boleh memudaratkan kesihatan anda sekiranya anda tidak mementingkan penjagaan diri. Ingat jasad ini hanya satu sahaja kurniaanNya. Tiada galang gantinya. Kesihatan yang baik bermula daripada pemakanan anda. Kini kami ada penyelesaiannya. MAKANAN SUNNAH!

Makanan Sunah mengandungi 7 makanan yang baik untuk kesihatan dalaman anda iaitu Madu, Kurma, Habatus Sauda, Tiin, Air Zamzam, Delima, dan Zaitun. Makanan ini diestrak secara semula jadi tanpa pewarna tiruan. Makanan Sunnah juga mengandungi vitamin, mineral tambahan dan zat galian dan boleh diambil setiap hari setiap pagi. Produk yang dihasilkan dalam bentuk cecair ini boleh diambil begitu sahaja atau dicampurkan dengan air dan mempunyai rasa yang enak.

Sekotak Makanan Sunnah mengandungi 14 sachets di dalamnya untuk penggunaan selama dua minggu ini hanya dijual dengan harga RM48 sahaja. Anda boleh menjualnya kepada keluarga, rakan dan jiran anda. Sekiranya anda berminat, kami ada potongan harga istimewa untuk anda. Sekiranya anda membeli 10 kotak, harganya hanya RM430, 20 kotak hanya RM795. Sekiranya anda membeli dengan 100 kotak, anda hanya perlu mengeluarkan modal sebanyak RM3625 dan anda untung lebih RM1000. Manakala jika anda membeli dengan kuantiti 200 kotak, kami memberikan anda dengan harga RM6630 dan anda untung lebih dari RM3000.

Dapatkan MAKANAN SUNNAH hari ini untuk kebaikan diri anda dan keluarga anda sendiri. Hubungi kami untuk tempahan segera: 0194560856.

BERSAMA KITA BERAMAL DI BULAN YANG BARAKAH INI DAN MOGA KITA MENDAPAT KEBERKATAN DARIPADANYA. INSYA ALLAH.
Ip Pengirim: 183.171.172.73

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT