.

Thursday, January 24, 2013

Rahsia Lulus Peperiksaan Muet

Nama: Mr.V
Email: vickorn_30@yahoo.com
Website: http://www.peachyrism.my/
Tajuk: Rahsia Lulus Peperiksaan Muet
Iklan: Jika anda adalah calon Peperiksaan MUET, Anda pasti tahu yang anda perlu LULUS Peperiksaan MUET ini untuk melanjutkan pengajian di peringkat ijazah pertama (Degree) di Institusi Pengajian Tinggi awam IPTA) tempatan.

MUET diperkenalkan untuk mengukur tahap penguasaan Bahasa Inggeris calon-calon institusi pengajian tinggi dan juga buat mereka yang bercadang untuk melanjutkan pelajaran ke institusi pengajian tinggi di Malaysia.

Sebab itulah peratusan GAGAL lebih kurang separuh setiap kali peperiksaan berlangsung. Ada yang mengatakannya sukar. Mereka yang mahu melanjutkan pelajaran ke Institusi Pengajian Tinggi awam (IPTA) tempatan harus mendapat sekurang-kurangnya BAND 3 dalam peperiksaan tersebut.

Serius, susah nak lulus peperiksaan MUET ni, jika melakukan persediaan pun tidak melakukannya secara menyeluruh, tapi jika anda betul nak berjaya, anda boleh mengikuti tips berjaya peperiksaan MUET melalui link ini
http://bit.ly/147cEyi

Tahun 2013 ini khabarnya ramai yang akan mengambil semula Peperiksaan MUET sebab GAGAL dalam ujian peperiksaan lepas.CEPAT BERTINDAK !!!
Ip Pengirim: 60.54.95.75

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT