.

Sunday, July 29, 2012

shootsky

Nama: abdhalim
Email: mohammad.abdhalim@gmail.com
Website: www.shootsky.com/halim
Tajuk: shootsky
Iklan: Hi,

Welcome to Shootsky : From abdhalim
Selamat datang ke shootsky dan hanya berberapa langkah sahaja lagi anda sudah jadi Reseller.
Pertamanya, anda lihat notification anda, ada invitation jadi reseller dari saya! Klik invitation tu, lepas tu klik ACCEPT invitation. dan pembayaran tu, anda pilih credit request, pilih 4 WEEKS- USD $25 (RM75) kemudian jangan lupa klik REQUEST CREDIT.
Nanti ada arahan bagaimana nak bank in dan contact info saya kat situ selepas klik. dan saya akan approvekan request tu apabila anda dah buat pembayaran dan emailkan resit anda tu mengikut arahan yang saya sediakan tu.
Terima kasih! DAN SAYA UCAPKAN TAHNIAH..HANYA SELANGKAH LAGI UNTUK ANDA BERSAMA-SAMA KAMI MENJADI JUTAWAN SHOOTSKY!
Ip Pengirim: 203.82.80.185

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT