.

Monday, January 17, 2011

Nak tahu satu rahsia tak? Kebanyakan pengguna blogshop di Malaysia adalah wanita.

Nama: ab
Email: memberklik@yahoo.com
Website: http://panduanblogshop.com/index.php?ref=order
Tajuk: Nak tahu satu rahsia tak? Kebanyakan pengguna blogshop di Malaysia adalah wanita.
Iklan: Suri rumah pun boleh buat bisnes dengan Blogshop ni! http://view.my/ok
Nak tahu satu rahsia tak? Kebanyakan pengguna blogshop di Malaysia adalah wanita. Dan sebahagian daripada mereka adalah suri rumah. Saya ceritakan kepada anda tentang Puan Asmah.

Puan Asmah merupakan seorang suri rumah. Seawal pagi beliau akan menguruskan 3 anaknya untuk ke sekolah serta menyiapkan sarapan pagi untuk anak-anak dan suaminya. Kemudian, beliau akan mengemas rumah, basuh baju dan segala macam lagi kerja sebagai suri rumah. Dalam jam 11 pagi beliau sudah boleh menonton TV.

Ha, semasa menonton TV, diambilnya laptop dan mula menguruskan blogshopnya yang menjual tudung. Stok tudung pula diambilnya dari jiran yang mempunyai kedai pakaian di bandar. Setiap hari ada sahaja jualan yang masuk dari Blogshopnya. Setiap bulan, beliau memperoleh sekitar RM1500 hingga RM 2000 hasil dari jualan tudung. Dapat juga dia menghantar wang untuk ibunya di kampung.

Tiada modal yang besar untuk membuka kedai anda sendiri. Kos membina kedai online jauh lebih rendah berbanding membuka kedai anda sendiri.
Website: http://panduanblogshop.com/index.php?ref=order
Ip Pengirim: 60.51.8.204

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT