.

Tuesday, January 26, 2010

3 SENJATA UTAMA SUKSES GDI ?? BETUL KE?

Nama: rose khoo
Email: roseyana87@gmail.com
Website: http://www.shafshah.ws/senjata.html
Tajuk: 3 SENJATA UTAMA SUKSES GDI ?? BETUL KE?
Iklan: Saya menerima banyak email merungut, kebanyakkan mereka bukan tak percaya kepada GDI tetapi masalah dari diri mereka sendiri. Ada hanya tahu buka email dan facebook sahaja. malah mereka merungut bagaimana nak start. Ada juga mengaku tak paham sepatah haram dalam Bahasa inggeris.

Antara soalan yang biasa saya terima:
1. Macammana nak promosi GDI?
2. Saya tak faham BI, boleh buat ke bisnes ni?
3. Akak sibuk, internet seminggu sekali je.. boleh ke?
4. Macammana nak mula? nak buat website cam awak camna?
5. Nanti saya tengok. Saya tak reti sangat nak buat website.
6. Saya memang tahu pasal GDI ni tapi tak ada masa sangat.

Memperkenalkan...3 SENJATA UTAMA SUKSES GDI!!!! Dapatkan sekarang dan janalah pendapatan yang lumayan dengan GDI sekarang!!!
Ip Pengirim: 203.82.80.108

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT