.

Friday, November 30, 2012

$$ PROMOSI 0% INTEREST $$ PINJAMAN TUNAI $$ 30 MI$NIT PINJAMAN SEGERA$$

Nama: Ana
Email: indahmewah@live.com
Website:
Tajuk: $$ PROMOSI 0% INTEREST $$ PINJAMAN TUNAI $$ 30 MI$NIT PINJAMAN SEGERA$$
Iklan: ADAKAH ANDA MENGALAMI MASALAH SEPERTI INGIN MEMBUAT LOAN TETAPI TIDAK LEPAS? RISAU TENTANG PINJAMAN RUMAH? PINJAMAN UNTUK PELAJARAN? MENYELESAIKAN BAYARAN KERETA YANG TERTUNGGAK? ADAKAH ANDA MENGALAMI MASALAH KEWANGAN? PERLU WANG UNTUK MASA YANG SINGKAT?
NAK CEPAT!! CARILAH KAMI!!
Saya Cik Ana daripada Indah Mewah Resources, Syarikat Pemberi Pinjaman Wang Berlesen. Syarikat kami menawarkan PINJAMAN TUNAI SEGERA kpd kakitangan kerajaan,swasta,pekerja kilang dan juga pence.BLACKLIST JUGA LAYAK MEMOHON!!! PASTI CEPAT, MURAH dan SELAMAT.

CEPAT –30 MIN PROCESS TIME, SUDAH BOLEH DAPAT CASH!!!
MURAH- SETTLEMENT TANPA BUNGA
SELAMAT- LAWYER AGREEMENT MEMJAMIN ANDA
Kami akan menawarkan beberapa pakej yang menarik dan juga faedah yang paling murah dan pasti anda akan tertarik pada perkhidmatan yang kami berikan.

$$ Promotion November $$
0 % interest !! Settlement tanpa bunga !!
Contoh : PINJAM RM 1000 BAYAR RM 1000!!

SENANG memohon!! Cuma perlu :
-SLIP GAJI 3 BULAN TERBARU
-2 BULAN BIL API / BIL AIR TERBARU
-PENYATA BANK TERKINI / BUKU BANK KEMAS KINI

Jika anda ada sebarang pertanyaan sila hubungi office kami :
Phone : 03-4142 3388/03-4142 6388 Cik Ana
Handphone: 017- 212 9660
ATAU boleh email document bagi kami process dulu :
Email : indahmewah@live.com
Address : Block 3E, No.10-1, Jalan Wangsa Delima 11, D'Wangsa, Wangsa Maju, 53300 Kuala Lumpur. (Dekat Wangsa Walk dan Carefour Wangsa Maju)
Ip Pengirim: 175.137.8.205

6 comments:

  1. Hello,
    selamat datang ke syarikat pinjaman pinjaman global telah mengambil pinjaman peribadi, Pinjaman gadai janji dan pinjaman perniagaan dengan syarikat pinjaman pinjaman global adalah mudah pada kadar faedah hanya 2%. Pinjaman peribadi bercagar atau tidak bercagar untuk bercuti, pengubahsuaian rumah, kereta jenama baru atau untuk perniagaan anda. Pasukan kami adalah profesional yang komited dan berpengalaman yang berada di sini untuk memberikan anda perkhidmatan yang tiada tandingannya. hubungi kami hari ini melalui e-mel: emilianawilson111@gmail.com
    Tawaran termasuk:

    PINJAMAN PERIBADI
    ==================
    Pinjaman kenderaan
    Pinjaman rekreasi
    Pinjaman Peribadi / Tidak Bercagar
    Pinjaman Penyatuan Hutang
    Pinjaman Kesihatan
    ==================

    MORTGAGE PINJAMAN
    keperluan gadai janji semua orang adalah unik. penyelesaian gadai janji disesuaikan kami direka untuk membantu anda mencapai matlamat anda. Sama ada anda membeli rumah pertama anda atau rumah anda yang seterusnya, kita mempunyai alat untuk membantu menjawab soalan anda setiap langkah perjalanan. Tawaran termasuk:
    Laras-Kadar Gadai Janji (ARMS)
    Konvensional Gadai janji kadar tetap
    Construction Loans
    Pelaburan Pinjaman Hartanah

    PINJAMAN PERNIAGAAN
    ==================
    Adakah perniagaan anda memerlukan pembiayaan? Adakah anda memerlukan wang untuk membeli peralatan, skala strategi pemasaran anda, atau mengambil pekerja baru? Tidak kira apa keperluan anda, ada satu perkara yang anda perlu ingat: mencari pinjaman perniagaan adalah lebih mudah hari ini berbanding sebelum ini. Tawaran termasuk:

    hartanah komersial
    Barisan kredit
    Mesin dan peralatan
    pelaburan hartanah
    hartanah multifamily
    Jaminan Perniagaan Kecil Pinjaman Pentadbiran
    Terima kasih
    Mrs Emiliana wilson Ketua Pegawai Eksekutif, (GLLC)
    hubungi kami hari ini melalui e-mel: emilianawilson111@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. KABAR BAIK!!!

      Nama saya Lady Mia, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman agar sangat berhati-hati, karena ada penipuan di mana-mana, mereka akan mengirim dokumen perjanjian palsu kepada Anda dan mereka akan mengatakan tidak ada pembayaran di muka, tetapi mereka adalah penipu , karena mereka kemudian akan meminta pembayaran biaya lisensi dan biaya transfer, jadi berhati-hatilah terhadap Perusahaan Pinjaman yang curang itu.

      Perusahaan pinjaman yang nyata dan sah, tidak akan menuntut pembayaran konstan dan mereka tidak akan menunda pemrosesan transfer pinjaman, jadi harap bijak.

      Beberapa bulan yang lalu saya tegang secara finansial dan putus asa, saya telah ditipu oleh beberapa pemberi pinjaman online, saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan menggunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ms. Cynthia, yang meminjamkan saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp800,000,000 (800 juta) dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa konstan pembayaran atau tekanan dan tingkat bunga hanya 2%.

      Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya terapkan dikirim langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

      Karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik jika dia membantu saya dengan pinjaman, sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres atau penipuan

      Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman apa pun, silakan hubungi dia melalui email nyata: cynthiajohnsonloancompany@gmail.com dan atas karunia Allah, ia tidak akan pernah mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda mematuhi perintahnya.

      Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: ladymia383@gmail.com dan Sety yang memperkenalkan dan memberi tahu saya tentang Ibu Cynthia, ini emailnya: arissetymin@gmail.com

      Yang akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran cicilan pinjaman saya yang akan saya kirim langsung ke rekening perusahaan setiap bulan.

      Sepatah kata cukup untuk orang bijak.

      Delete
  2. Hello, nama saya setyaningsih Novi dari bandar megalang, saya mahu menggunakan media ini untuk memaklumkan kepada semua dalam kumpulan ini dan blog memohon pinjaman berhati-hati kerana terdapat penipu mana-mana. beberapa bulan lepas, i adalah dari segi kewangan ke bawah dan saya memutuskan untuk mendapatkan pinjaman dari Man dalam syngapore dan saya telah ditipu oleh seorang lelaki dalam syngapore. Saya hampir berputus asa sehinggalah seorang kawan saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang boleh dipercayai dan tulen dipanggil Puan Emiliana, pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan saya jumlah pinjaman sebanyak RM70,000 tanpa tekanan pada kadar faedah sebanyak 2% yang merupakan yang berpatutan kadar faedah untuk saya.

    selepas pemindahan pinjaman saya ke akaun bank saya, saya amat terkejut apabila saya memeriksa baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah yang saya mohon pernah menjadi pemindahan terus ke dalam akaun saya oleh Puan Emilaian tanpa berlengah-lengah. Kerana saya berjanji ibu bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang ramai boleh mendapatkan pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman apa-apa jenis, sila hubungi Puan Emiliana melalui e-mel: emilianawilson111@gmail.com

    i menggunakan masa ini untuk memaklumkan kepada semua bahawa anda juga boleh hubungi saya di e-mel saya: setyaningsihnovi1990@gmail.com dan Puan Aisha bukafia yang memperkenalkan saya dan memberitahu saya mengenainya Mrs.Emiliana, Dia juga mendapat pinjaman baru dari Puan Emiliana Anda boleh juga hubungi melalui e-mel: mrsaishabukafia@gmail.com sekarang, semua yang saya akan lakukan ialah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun bulanan.

    saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Allah SWT untuk menggunakan Puan Emiliana untuk menukar cerita kewangan saya dan sekarang saya adalah seorang pemilik bangga dengan perniagaan saya sendiri, semoga Allah terus memberkati Mrs Emiliana dan terus menggunakan beliau untuk membantu kita semua dalam masalah kewangan

    ReplyDelete
  3. Hello, nama saya setyaningsih Novi dari bandar megalang, saya mahu menggunakan media ini untuk memaklumkan kepada semua dalam kumpulan ini dan blog memohon pinjaman berhati-hati kerana terdapat penipu mana-mana. beberapa bulan lepas, i adalah dari segi kewangan ke bawah dan saya memutuskan untuk mendapatkan pinjaman dari Man dalam syngapore dan saya telah ditipu oleh seorang lelaki dalam syngapore. Saya hampir berputus asa sehinggalah seorang kawan saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang boleh dipercayai dan tulen dipanggil Puan Emiliana, pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan saya jumlah pinjaman sebanyak RM70,000 tanpa tekanan pada kadar faedah sebanyak 2% yang merupakan yang berpatutan kadar faedah untuk saya.

    selepas pemindahan pinjaman saya ke akaun bank saya, saya amat terkejut apabila saya memeriksa baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah yang saya mohon pernah menjadi pemindahan terus ke dalam akaun saya oleh Puan Emilaian tanpa berlengah-lengah. Kerana saya berjanji ibu bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang ramai boleh mendapatkan pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman apa-apa jenis, sila hubungi Puan Emiliana melalui e-mel: emilianawilson111@gmail.com

    i menggunakan masa ini untuk memaklumkan kepada semua bahawa anda juga boleh hubungi saya di e-mel saya: setyaningsihnovi1990@gmail.com dan Puan Aisha bukafia yang memperkenalkan saya dan memberitahu saya mengenainya Mrs.Emiliana, Dia juga mendapat pinjaman baru dari Puan Emiliana Anda boleh juga hubungi melalui e-mel: mrsaishabukafia@gmail.com sekarang, semua yang saya akan lakukan ialah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun bulanan.

    saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Allah SWT untuk menggunakan Puan Emiliana untuk menukar cerita kewangan saya dan sekarang saya adalah seorang pemilik bangga dengan perniagaan saya sendiri, semoga Allah terus memberkati Mrs Emiliana dan terus menggunakan beliau untuk membantu kita semua dalam masalah kewangan

    ReplyDelete
  4. whatsapp +447456405237
    E-mel: (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)

    BREAKING NEWS, BREAKING NEWS BREAKING NEWS
    Assalamalekum ,, Saya telah berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan pinjaman AASIMAHA ADILA AHMED yang meminjamkan uang tanpa membayar terlebih dahulu. Nama saya William Marsh, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di SEBUAH Asia dan seluruh dunia berhati-hati, karena mereka menipu dan meminjamkan pinjaman palsu di internet. Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana seorang teman membawa saya ke pemberi pinjaman asli, setelah itu saya ditipu oleh beberapa kreditor di internet. Saya hampir kehilangan harapan sampai saya bertemu kreditor tepercaya ini bernama perusahaan AASIMAHA ADILA AHMED LOAN yang membantu banyak orang dan keluarga saya di jakarta. Perusahaan meminjamkan (Rp. 850 000000) dengan suku bunga rendah 1% dalam pinjaman tanpa jaminan dalam waktu kurang dari 2 jam tanpa tekanan. Saya sangat terkejut dan senang menerima pinjaman saya. Saya berjanji akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, hubungi mereka melalui email: (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com) Anda tidak akan kecewa mendapatkan pinjaman jika Anda memenuhi persyaratan. di sini di JAWA BARAT. Anda juga dapat menghubungi saya: (williamarshal@gmail.com) jika Anda memerlukan bantuan atau informasi lebih lanjut, pekerjaan baik dari perusahaan induk adalah melalui internet, televisi, koran, dan tempat
    Ikut pada Instagram @
    Aasimahaadilaahmed.loanfirm
    Kericau; aasimhaloanfirm

    ReplyDelete
  5. Saya Suryanto dari Indonesia di Kota Palu, saya mencurahkan waktu saya di sini karena janji yang saya berikan kepada LADY ESTHER PATRICK yang kebetulan adalah Tuhan yang mengirim pemberi pinjaman online dan saya berdoa kepada TUHAN untuk dapat melihat posisi saya hari ini.

    Beberapa bulan yang lalu saya melihat komentar yang diposting oleh seorang wanita bernama Nurul Yudianto dan bagaimana dia telah scammed meminta pinjaman online, menurut dia sebelum ALLAH mengarahkannya ke tangan Mrs. ESTHER PATRICK. (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Saya memutuskan untuk menghubungi NURUL YUDIANTO untuk memastikan apakah itu benar dan untuk membimbing saya tentang cara mendapatkan pinjaman dari LADY ESTHER PATRICK, dia mengatakan kepada saya untuk menghubungi Lady. Saya bersikeras bahwa dia harus memberi tahu saya proses dan kriteria yang dia katakan sangat mudah. dari Mrs. ESTHER, yang perlu saya lakukan adalah menghubunginya, mengisi formulir untuk mengirim pengembalian, mengirim saya scan kartu identitas saya, kemudian mendaftar dengan perusahaan setelah itu saya akan mendapatkan pinjaman saya. . Lalu saya bertanya kepadanya bagaimana Anda mendapatkan pinjaman Anda? Dia menjawab bahwa hanya itu yang dia lakukan, yang sangat mengejutkan.

    Saya menghubungi Mrs ESTHER PATRICK dan saya mengikuti instruksi dengan hati-hati untuk saya, saya memenuhi persyaratan mereka dan pinjaman saya disetujui dengan sukses tetapi sebelum pinjaman dipindahkan ke akun saya, saya diminta membuat janji untuk membagikan kabar baik tentang Mrs. ESTHER PATRICK dan itulah mengapa Anda melihat posting ini hari ini untuk kejutan terbesar saya, saya menerima peringatan Rp350.000.000. jadi saya menyarankan semua orang yang mencari sumber tepercaya untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. ESTHER PATRICK melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) untuk mendapatkan pinjaman yang dijamin, Anda juga dapat menghubungi saya di Email saya: (suryantosuryanto524@gmail.com)

    ReplyDelete




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT